Ourologos-Athina | Ουρολοίμωξη
Στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να ενημερωθείτε για ορισμένες συχνές ουρολογικές παθήσεις, για την αντιμετώπισή τους, να έχετε μια πρώτη γνωριμία με τον ιατρό και το ιατρείο του, καθώς και να επικοινωνήσετε μαζί μας για οτιδήποτε σας απασχολεί.
Ουρολόγος, Ουρολόγοι, Ουρολόγος Αθήνα, Ουρολογος Αθηνα, Ουρολόγοι Δροσιά, Ουρολόγος Δροσιά, Ουρολόγος Άνοιξη, Ουρολόγος Κηφισιά, Ουρολόγος Νέα Ερυθραία, Ακράτεια, Ουρολοίμωξη, Λιθίαση, Κονδυλώματα, Πέτρα - νεφρά, Στυτική δυσλειτουργία, Πρόωρη εκσπερμάτιση, Στενώματα ουρήθρας, Υπογονιμότητα, Νόσος Peyronie, Νεφρολιθίαση, Αιματουρία, Προστάτης, χειρουργός ανδρολόγος ουρολόγος
350

Ουρολοίμωξη

Καλέστε άμεσα

στο 211.01.99.548 για

ραντεβού με τον ιατρό

Ουρολοίμωξη

Μια λοίμωξη του ουροποιητικού συστήματος (ουρολοίμωξη) αποτελεί βακτηριακή λοίμωξη, η οποία επηρεάζει μέρος του ουροποιητικού συστήματος. Όταν επηρεάζει το κατώτερο ουροποιητικό είναι ευρύτερα γνωστή ως απλή κυστίτιδα (μόλυνση της ουροδόχου κύστης) και όταν επηρεάζει το ανώτερο ουροποιητικό είναι γνωστή ως πυελονεφρίτιδα (λοίμωξη των νεφρών). Τα συμπτώματα μιας λοίμωξης στο κατώτερο ουροποιητικό περιλαμβάνουν επώδυνη ούρηση και είτε συχνοουρία ή αίσθημα ούρησης (ή και τα δύο), ενώ αυτά της πυελονεφρίτιδας πέραν από τα συμπτώματα μιας λοίμωξης του κατώτερου ουροποιητικού περιλαμβάνουν πυρετό και πόνο στα πλευρά. Στους ηλικιωμένους και τους πολύ νέους, τα συμπτώματα μπορεί να είναι αόριστα ή ασαφή. Και για τους δύο τύπους λοίμωξης κύρια γενεσιουργός αιτία είναι το βακτήριο εσερίχια κόλι, ωστόσο άλλα βακτήρια, ιοί ή μύκητες μπορεί να προκαλέσουν επίσης ουρολοιμώξεις αλλά σπανιότερα.

Κλείστε ραντεβού με τον ιατρό

Call Now ButtonΚΑΛΕΣΤΕ